Translate

sobota, 20 czerwca 2015

Moja dalsza wizja bloga...

Witajcie Moi Drodzy,

Dłuższy czas mnie tu nie było, ponieważ mój komputer zastrajkował i musiałam oddac go do naprawy. Ale już jestem i jestem z nowym pomysłem na dalsze funkcjonowanie tego bloga. 

Ze względu na to, że istnienie tej strony wiązało się bezpośrednio z rozpoczęciem przeze mnie pracy w przedszkolu, do tej pory zamieszczałam tu głównie dzieła dzieci ze wszystkich grup znajdujących się w placówce (bo też we wszystkich grupach pełniłam obowiązki opiekuna, wychowawcy, nauczyciela...taki misz-masz). Były to głównie prace pod kierunkiem wychowawczyń poszczególnych grup, ale i ja miałam okazje inicjować różne prace plastyczno-techniczne, co zaznaczałam w tekście. 

Teraz mam zamiar rozszerzyć tematykę m.in. o piosenki, wiersze i wszystko co mi do głowy przyjdzie i jest związane z rzeczywistością przedszkolną i z wszechstronnym rozwojem dziecka ;) 

A wiec do następnego wpisu, który mam nadzieje pojawi się już wkrótce.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz